PLAI a fost la planificare

În luna octombrie, după ce am terminat cu tot ce era legat de ediţia 2012, am plecat într-o mică excursie de planificare. Ce înseamna planificarea? Înseamnă sedinţe de feedback, discuţii şi planificarea acţiunilor şi activităţilor pe anul următor, pentru a pregăti un PLAI 2013 şi mai mare şi mai fain.

Anul acesta am fost la o cabană la Poiana Mărului, unde ziua am avut şedinţe şi discutam în grupul mare şi pe departamente ce vrem să facem anul viitor şi cum vom face asta – de la muzică şi trupe, la promo, partenerii culturali şi resursele materiale de care vom avea nevoie. Serile erau rezervate pentru filme şi muzică de toate felurile pentru toţi voluntarii.
Am avut şi mulţi voluntari noi şi mai tineri (ani numărati în ediţii de PLAI), plini de entuziasm, care se vor implica în anul următor ca ucenici pentru coordonatorii fiecărui departament – aceştia fiind cei cu vechime şi experienţă multă în PLAI.

Daca tot am amintit de existenţa unor departamente, acestea sunt: Financiar, Marketing, Cultural şi Logistica&Amenajare – şi fiecare are obiectivele şi activităţile aferente, deşi de multe ori se întamplă să avem activităţi comune şi /sau strâns legate, astfel incât să ramânem o echipă plină de energie şi voişie tot anul.

Pentru cei care nu ştiu încă, PLAI nu înseamnă doar 3 zile de festival în septembrie; PLAI înseamnă un an intreg de pregătiri, planificări, sedinţe şi evenimente ( de exemplu Word Music Films on Tour). Fiecare activitate este pusă la punct cu mult timp înainte si cu toţii ne implicăm în organizarea următoarei ediţii PLAI.

Mai jos aveţi şi câteva poze, să vedeţi cum ne-a fost planificarea.

Cu drag,
Echipa PLAI