Campania 2% se încheie, responsabilitatea socială rămâne

Faptul că tocmai am anunţat concertul Manu Chao La Ventura ne face mai mult decât fericiţi, însă asta nu ne-a abătut atenţia de la campania pe care o derulăm pentru a sprijini partenerii culturali ai festvalului.

Continuăm aşadar cu alte 3 clipuri – ultimele 3 – realizate de voluntarii noştri.

Andreea susţine Marele Ecran.

Asociaţia Marele Ecran promovează filmul de artă ca alternativă la industria de consum. Au organizat numeroase evenimente cu proiecţie şi, împreună cu alte trei asociaţii, luptă pentru înfiinţarea unei cinemateci în Timişoara.

Anca susţine Fundaţia Rubin.

Printr-o serie de demersuri şi evenimente, printre care se numără şi festivalul Acces Art, Fundaţia Rubin sprijină artiştii şi îi pune în legătură cu publicul. Tineri, pasionaţi şi determinaţi, membrii echipei luptă pentru frumosul, neconvenţionalul şi îndrăzneala în artă.

Vlad susţine proiectul Monumente Uitate.

Proiectul Monumente Uitate a luat naştere sub bagheta magică a Fundaţiei ARCHÉ. Acest proiect îşi propune realizarea unei platforme online gratuite unde pot fi documentate ansamblurile nobiliare din România. Patrimoniul naţional ne este multora necunoscut, iar Monumente Uitate luptă pentru ca acest lucru să se schimbe.

Înainte de a încheia, vă reamintim partenerii PLAI despre care noi credem că merită toată atenţia voastră, atât când vine vorba de cei 2% cât şi pe viitor:

Grupul de Suport Violeta , Asociatia Pet Hope, Salvaţi Copiii , Ceva de Spus, EcoStuff Romania, ECO CLUB Timişoara, Asociatia Alăptează! Timişoara, Terapia Yumeiho, Prakriti School of Yoga, Verde pentru biciclete, Asociaţia Marele Ecran din Timişoara, Fundaţia Rubin , UpTIM, Incubator107 Timisoara, Camarila Culturală, Monumente Uitate, Asociatia Domus Caritatis

Fie că este vorba de proiecte ecologice, sociale, culturale sau de sănătate, găsiţi cauza în care credeţi şi susţineţi-o cu 2% din impozitul vostru! 26 mai este data limita de depunere a declaratiilor.

Vă mulţumim că ne-aţi urmărit atât pe blog cât şi pe reţelele sociale. În încheiere, vă mai transmitem un mesaj video.