A fost PLAI 2010, PLAI 2009, PLAI 2008, PLAI 2007, PLAI 2006 … e clar că urmează : PLAI 2011 :)

Cât de greu e să creezi imaginea unui festival?

E greu de spus, chiar si de noi … Dar dacă trebuie să concretizăm în câteva cuvinte, ar fi ceva de genul: şedinte, brainstorming, idei, creativitate şi iar şedinte …

La început am fost aşa:

Anul următor, pornind de la entuziasmul celor care ne-au vizitat, ne-am gândit să le oferim mai mult … şi am început să colorăm:

Impactul a fost şi mai mare. Ne-am dat seama că acest proiect va aduce un plus de fiecare dată. Imaginea a crescut, noi am crescut, implicarea a crescut, echipa a crescut. Era clar că imaginea festivalului se apropia de ceea ce ne doream. Aşa că am format o echipă al cărei principal obiectiv era să facă din PLAI un festival cunoscut în Timişoara, România şi nu numai. Si a ieşit aşa:

După doi ani de colorat, echipa de marketing, deja conturată, a devenit din ce în ce mai ambiţioasă. Aveam nevoie de personalitate. Plai-ul nu este obişnuit. Este altfel. De aceea ne place şi vă place. Aşa că:

Plai-ul devine un Festival ştiut şi apreciat. În acest an ni s-a alăturat o echipă de profesionişti. Astfel, împreună cu prietenii de la X3 Studios am reuşit să formăm o imagine care să exprime Plai-ul: cultură fără bariere, sunet fără compromis, mişcare fără constrângeri, exaltare fără zgomot:

Astfel am ajuns să pregătim ediţia din 2011. Iată ce ne dorim:

Sperăm să vă placă :)